دوربين مداربسته اصفهان

دوربين مداربسته / مقالات تخصصي در زمينه صنعت حفاظت تصويري

دوربين مداربسته اصفهان

۵۳ بازديد

دوربين مداربسته اصفهان به خدمات فروش و نصب دوربين هاي مداربسته در شهر اصفهان اشاره دارد. پيش از آنكه به موضوع تخصصي دوربين مداربسته بپردازيم بگذاريد ابتدا شهر زيباي اصفهان را كمي به شما معرفي كنيم. اصفهان شهري تاريخي در مركز فلات ايران، مركز استان اصفهان و سومين شهر پرجمعيت ايران پس از تهران و مشهد است. كلان‌شهر اصفهان همچنين هجدهمين كلان‌شهر پرجمعيت خاورميانه به حساب مي آيد. اين شهر در بين سال‌هاي ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ ميلادي در زمان پادشاهي صفويان پايتخت ايران شد و رونق فراواني گرفت. بناهاي تاريخي متعددي در اين شهر وجود دارد كه شماري از آن‌ها به عنوان ميراث تاريخي در يونسكو به ثبت رسيده‌اند. داشتن معماري زيباي ايراني، پل‌هاي سرپوشيده، مسجدها و مناره‌هاي منحصربه‌فرد از شاخصه هاي مهم اين شهر است.

اصفهان به عنوان يكي از صنعتي ترين و پرجمعيت ترين شهرهاي مدرن ايران داراي اماكن و اداره جات دولتي متعدد، كارخانجات و واحد هاي صنعتي كوچك و متوسط در شهرك هاي صنعتي است كه تمام اين مكان ها به سيستم هاي نظارتي و نصب دوربين هاي مداربسته احتياج دارند. در اين مقاله به موضوع نصب  دوربين مداربسته در اماكن مختلف در شهر اصفهان، انواع دوربين مداربسته، برندها و قيمت دوربين مداربسته مي پردازيم.

اصفهان

 

قيمت دوربين مداربسته اصفهان

همانطور كه دوربين مداربسته در مدل ها و انواع متفاوت توليد مي شود كاملا طبيعي است كه قيمت اين دوربين ها نيز متفاوت خواهد بود. براي مثال مقاومت بدنه دوربين، كيفيت تصوير، توانايي در در شب و تاريكي مطلق و شفافيت تصوير از جمله موضوعاتي است كه در تعيين قيمت يك دوربين مداربسته تاثير گذار خواهد بود.

از سوي ديگر برند هاي متفاوتي در دنيا به توليد دوربين مداربسته مي پردازند و در نتيجه ارزش يك برند نيز موضوع ديگري است كه بر قيمت دوربين مداربسته تاثير گذار خواهد بود. برندهاي هايك ويژن، داهوا، مكسرون، سامسونگ و... از جمله برندهاي معروف توليد كننده دوربين مداربسته و تجهيزات محافظتي در دنيا هستند كه در ايران نيز اين برندها طرفداران بسياري پيدا كرده و به وفور در بازار ايران موجود است. نكته اي كه در مورد قيمت يك سيستم دوربين مدار بسته لازم است بدانيد اين است كه در صورتي كه سيستم دوربين را كامل و به صورت پكيج دوربين مدار بسته خريداري كنيد قيمت تمام شده آن 10 تا 30 درصد كمتر از خريد تكي اقلام خواهد بود.

بهترين مارك دوربين مداربسته

همانطور كه گفته شد برندهاي متفاوتي در دنيا  توليد كننده دوربين مداربسته هستند. قبل از آنكه از ميان اين برندها بخواهيم بهترين برند دوربين مداربسته را انتخاب كنيم بايد معيارهاي مختلفي را ابتدا براي انتخاب بهترين برند دوربين مداربسته در نظر بگيريم. موضوعاتي مانند كيفيت تصاوير، مقاومت بدنه و همچنين دردسترس بودن در بازار ايران از جمله مهمترين فاكتورها براي انتخاب بهترين برند دوربين مداربسته اصفهان به حساب مي آيند. بر اساس برآورد هاي متخصصين اين حوزه در حال حاضر بهترين برند دوربين مداربسته با توجه به فاكتورهاي ذكر شده برند هايك ويژن، هايك لوك و داهوا به حساب مي آيند. برندهاي ديگر و مطرح دنيا هم از نظر قيمت بسيار بالاتر از اين برندها هستند و هم در بازار ايران كمي دسترسي به ساير برند ها با مشكل روبرو شده است.

دوربين مداربسته ارزان قيمت در اصفهان

در حال حاضرسيستم هاي دوربين مدار بسته ارزان قيمت در دو نوع سيمي و بيسيم ( واي فاي ) ارائه مي شوند. دوربين هاي بيسيم كه همراه با مموري جدا هستند،  ارزان قيمت ترين نوع دوربين مداربسته در بازار به حساب مي آيند. اين دوربين ها محل درج مموري كارت داشته و تصاوير را بر روي كارت هاي حافظه ذخيره مي كنند از اين رو نياز به دستگاه مركزي ركوردر و هارد اينترنال ندارند و اين خود قيمت تمام شده سيستم را به مراتب كم و ارزان مي كند. در حالت كلي اگر سيستم دوربين مداربسته براي اماكن خصوصي كوچك مي خواهيد اين نوع دوربين ها پيشنهاد مي شود چرا كه از نظر كيفيت خدمات مدنظر شما را دارند و از نظر قيمت نيز بسيار با صرفه خواهند بود. بهترين كيفيت دوربين مداربسته اصفهان را مي توانيد از شركت مهرتجارت بخواهيد.

دوربين مداربسته اصفهان

دوربين مداربسته در چه مكان هايي كاربرد دارد؟

نظارت بر كار و امور اداري كارمندان به وسيله سيستم هاي نظارتي يك امر عادي در مديريت امروز ارگان ها تبديل شده است. همچنين استفاده از دوربين مداربسته در بخش هاي مختلفي مانند انبارها ، سازمان هاي نظارتي، ادارات و شركت ها، فروشگاه ها و مراكز خريد، بيمارستان ها، اماكن دولتي، كارخانجات، مراكز خدماتي و حتي منازل رايج شده است.

به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه جهت ايجاد نظارت كامل در اماكن مختلف ممكن است صرف استفاده از دوربين هاي مداربسته كافي نباشد و در نتيجه استفاده از ابزارهاي كنترلي ديگر در برخي اماكن توصيه مي شود. براي مثال در فروشگاه ها از گيت فروشگاهي يا همان دزدگير لباس نيز استفاده مي‌شود تا از اين طريق كاستي هاي سيستم نظارت تصويري را برطرف مي‌سازد.همچنين در منازل نيز بسياري از ساكنين از چشمي درب ديجيتال و  هوشمند سازي دربهاي ورودي براي محافظت از ساكنين منازل بخصوص سالمندان و كودكان استفاده مي كنند.

انواع دوربين مدار بسته اصفهان

دوربين هاي مداربسته را بر مبناي نوع تكنولوژي كه در آنها به كار گرفته شده است به انواع مختلفي مانند  دوربين مداربسته AHD،  دوربين هاي مداربسته HDTVI، دوربين هاي مداربسته HDCVI، دوربين هاي مداربسته وايرلس و دوربين هاي مداربسته تحت شبكه يا IP تقسيم بندي مي شوند. همچنين در يك دسته بندي متفاوت از نظر ظاهر و كاركرد دوربين هاي مداربسته، اين دوربين ها به دوربين مدار بسته صنعتي، دوربين مداربسته دام، دوربين مداربسته بولت، دوربين مداربسته اسپيددام، دوربين مداربسته مينياتوري، دوربين مداربسته فلت و ... تقسيم مي شوند.

كاملا بديهي است كه هر يك از انواع دوربين هاي مداربسته قابليت هاي خاصي را دارند كه براي مكان هاي متفاوتي استفاده مي شوند. در ادامه سه نوع پركاربرد دوربين هاي مداربسته را به شما معرفي مي كنيم.

دوربين هاي مدار بسته وايرلس

دوربين مدار بسته وايرلس يا بي سيم با توجه به عدم نياز به سيم كشي و نصب آسان براي منازل و فروشگاه ها بصرفه بوده و نسبت به ساير دوربين هاي مدار بسته قيمت مناسب تري دارد. بدليل نصب آسان و قيمت بسيار مناسب، اين دوربين ها در بين مصرف كنندگان خانگي و صاحبان كسب و كار از محبوبيت ويژه اي برخوردار شده است. بر اساس آمار بدست آمده از مراكز فروش دوربين مداربسته اصفهان در دو سال گذشته ميزان تقاضا براي نصب اين دوربين ها در شهر اصفهان بيش از 4 برابر شده است. استفاده بسياري از آپارتمان ها در شهر هاي بزرگي مانند اصفهان از دوربين هاي مداربسته از عوامل افزايش اين تقاضا به حساب مي آيد.

دوربين مداربسته AHD 

AHD   يا Analog High Definition  تكنولوژي انتقال تصوير بر بستر كابل هاي كواكسيال تا فاصله 500 متر ميباشد.اين تكنولوژي تا حد زيادي قادر به كاهش نويز رنگ و توليد تصوير بهتر در مقايسه با دستگاه هاي آنالوگ قديمي ميباشد.پس دوربين هاي مدار بسته با تكنولوژي AHD همان دوربين هاي آنالوگ هستند با تصاوير بهينه شده كه بهبود بسيار زيادي در كيفيت تصوير ايجاد شده لذا امكان توليد تصاوير با كيفيت 2 مگاپيكسل يا همان 1080p  فراهم شده است.

دوربين مداربسته اصفهان

دوربين مدار بسته تحت شبكه يا IP

دوربين‌ مداربسته تحت شبكه از ديگر انواع دوربين‌هاي ديجيتالي است كه در بستر شبكه، داده‌هاي كنترلي را دريافت و تصاوير را ارسال مي‌كند.  اين دوربين ها برخلاف دوربين‌هاي آنالوگ براي ذخيره سازي به دستگاه ضبط محلي نيازي ندارند و به همين دليل براي نظارت بر فعاليت‌ها و اطلاعات، با اهداف مديريتي يا امنيتي استفاده مي‌شوند. برخي از دوربين مداربسته تحت شبكه به منظور رسيدگي بر ذخيره‌ سازي داده‌ها، تصاوير ويديوئي و مديريت هشدارها به يك ضبط‌كننده‌ي مركزي در شبكه  (NVR) نيز نياز دارند و برخي ديگر قادرند داده‌هاي خود را به صورت غيرمتمركز، از راه دور و در هر محلي ذخيره كنند.لازم به ذكر است كه اين نوع دوربين مداربسته در اصفهان بسيار پرتقاضا و پر كاربرد است.

مهرتجارت نمايندگي رسمي دوربين هاي مداربسته هايك ويژن در ايران

شركت مهرتجارت با بيش از ده سال تجربه در زمينه دوربين هاي مداربسته و تجهيزات حفاظتي مدرن مجري بسياري از پروژه هاي بزرگ كشور در سالهاي گذشته بوده است. ما مفتخريم كه در قسمت اعظمي از پروژه هاي ملي كمكي در جهت بهبود امنيت شهروندان عزيز داشته ايم. پروژه نصب دوربين هاي نظارتي فرودگاه بين المللي امام خميني، پروژه دوربين هاي نظارتي در مترو تهران بزرگ و همچنين اجراي سيستم هاي نظارت تصويري اماكن شهري در تهران از جمله افتخارات شركت مهرتجارت در خدمت رساني به شما عزيزان است. همچنين شركت مهر تجارت با در اختيار داشتن شبكه توزيع سراسري در كل ايران آماده خدمت رساني به شهروندان عزيز اصفهاني خواهد بود.

بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته   هايك ويژن     دوربين مداربسته   نصب دوربين مدار بسته   دوربين مداربسته تي وي تي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.