ورود به شغل ديجيتال ماركتينگ

دوربين مداربسته / مقالات تخصصي در زمينه صنعت حفاظت تصويري

ورود به شغل ديجيتال ماركتينگ

۱۶ بازديد

اگر در فكر ورود به دنياي صنعت ديجيتال ماركتينگ هستيد، هيچ زماني بهتر از حالا نيست! اقتصاد ديجيتال ده برابر بيشتر از اقتصاد به روش سنتي در حال رشد كردن است كه اين مساله در چند سال آينده باعث اختلاف عظيمي بين اين دو روش خواهد شد. اينجا برترين راهنمايي هاي لازم را براي شما كه مايل به شروع كار تخصصي در حوزه ديجيتال ماركتينگ هستيد، گردآوري كرده ايم.

1.    اشتياق براي يادگيري
2.    به روز ماندن
3.    ارتباطات
4.    پروژه هاي شخصي
5.    يادگيري اصطلاحات و عبارات
6.    ساختن برند شخصي خود
7.    بازارياب T  شكل
8.    متخصص شويد
9.    قابل اندازه گيري بودن نتايج
10.    مدرك
صنعت ديجيتال ماركتينگ فوق العاده بازار رقابتي دارد و سريع هم در حال رشد است. براي كسب و كارها آسان است آنهايي را كه يادگيري هوشمندانه تري دارند از ميان كانديداهاي شغل ديجيتال ماركتينگ جدا كنند. اين صنعت نياز به اشتياق و ميل به موفقيت دارد.
لازم است در جريان آخرين اخبار مربوط به صنعت ديجيتال ماركتينگ باشيد. پيگيري كنيد و بياموزيد تا به روز بمانيد. همچنين با ساخت ارتباطات مناسب، اطراف خود را با آدمهاي با استعدادتر از خودتان پر كنيد. افرادي كه ملاقات مي كنيد ممكن است همانهايي باشند كه بعدا موجب گشوده شدن درهاي جديدي به روي شما مي شوند.
درهايي كه جاي ديگر هرگز پيدايشان نمي كرديد. بنابراين خوب است به سمينارهاي مرتبط با ديجيتال ماركتينگ برويد و در اين محافل ارتباطات ساده اي با ديجيتال ماركترهاي ديگر برقرار كنيد. از تمام ارائه ها و كارگاههاي آموزشي براي ارتقا دانش خود استفاده كنيد.
سعي كنيد ايده هاي خود را پياده سازي كنيد و فقط دنباله روي ايده هاي رهبران حوزه ديجيتال ماركتينگ نباشيد. ايده هاي آنها وحي منزل نيست. از خودتان خلاقيت داشته باشيد. هيچ چيز سياه و سفيد نيست و نقاط خاكستري زيادي ميان تلاش انجام شده و آنچه به عنوان نتيجه به دست مي آيد وجود دارد.
هر بازارياب ديجيتال بايد يك پروژه شخصي داشته باشد تا بتواند هم خودش را محك بزند و هم مسئوليت پذيري در قبال موفقيت و يا شكست يك پروژه را بياموزد. همچنين بايد با اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ آشنا باشد تا با علايم اختصاري از قبيل PPC, SEM  و  SEO راحت باشد.
داشتن اطلاعاتي هر چند اندك در حوزه تخصصي HTML و طراحي گرافيك مي تواند يك ديجيتال ماركتر يا بازارياب ديجيتال را از ساير رقيبان متمايز كند. پس درباره شان بياموزيد.
در پايان شكلي از وبسايت معروف Moz در اينجا آمده كه حاوي اطلاعاتي درباره بازاريابي T شكل است. در صورت تمايل به آشنايي نگاهي به آن بيندازيد. اين شكل نشان مي دهد در كدام حوزه ها آشنايي سطحي و در كدام حوزه خاص لازمست آشنايي عميق تري داشته باشيد.

1)      https://seo-ir.persianblog.ir/byAllAlGl7cnRvaBb0Be-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C

2)      http://seo-webdesign.rozblog.com/post/34

3)      http://seo55.irancnblog.com/Post/20/Principles-of-using-colors-in-site-design.html

4)      http://seo.chatblog.ir/post/17

5)      http://webkar.famblog.ir/post/29

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.